Monday, January 29, 2018

မိုးေဟကို ကိုသေဘာက်တဲ့ ေရႊထူး........

ေရႊထူးကိုယ္တိုင္က သူအရမ္းသေဘာက်ရတဲ့အေၾကာင္းကို ေျပာခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ေရႊထူးကေတာ့ မင္းသမီးမိုေဟကိုကို သေဘာက်တယ္လို႔ ေမးျမန္းမွုကို အခုလိုပဲ ေျဖၾကားခဲ့ပါတယ္ “မင္းသမီးေတြက်ေနာ္သေဘာက်တဲ့မင္းသမီးေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္ ၀တ္မွုံေရႊရည္တို႔ ေရႊမွုန္ရတီတို႔ ေဖြးေဖြးတို႔ က်ေနာ္အကုန္လုံး သေဘာက်ပါတယ္..က်ေနာ္ဟိုတေလာက က်ေနာ္သေဘာက်တဲ့ မင္းသမီးကေတာ့ မိုေဟကို သေဘာက်တယ္…. မိုေဟကိုကေတာ့ က်ေနာ္အရင္ကတည္းက သေဘာက်တယ္.. က်ေနာ္တို႔ကေလးဘဝထဲက က်ေနာ္သေဘာက်တဲ့မင္းသမီးပါ..အားေပးပါတယ္.”။ဒါ့အျပင္သူရဲ့ အစီအစဥ္ေတြကိုေတာ့ “၂၀၁၈ အတြက္ အစီအစဥ္ေတြကေတာ့ က်ေနာ္လုပ္ျပစရာေတြရွိတယ္ အမ်ားႀကီးခ်ျပစရာေတြရွိတယ္ က်ေနာ္ plan ေလးေတြစီစဥ္ထားေလးေတြရွိတယ္..

အဓိကကေတာ့ အေခြထြက္မယ္ က်ေနာ္႐ုပ္ရွင္ေတြ ဆက္ရိုက္မယ္ေပါ့..အဲ့ဒါပါပဲ..ရွိုးေတြလဲဆိုျဖစ္ဖို႔မ်ားတယ္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ရွိုးေလးေတြကိုလဲ miniconcert ေလးေတြလဲလုပ္ဖို႔ရွိပါတယ္” လို႔ေျဖၾကားခဲ့ပါတယ္။


No comments:

Post a Comment

ရဲဆိုး ဇာတ္သိမ္းပိုင္း( ပန္းရိုင္းwrite: )

ကုတင္ေစာင္းမွာ ဖင္ပူးေတာင္း ေထာင္ေပးထားတဲ႕ စေနမကို ကုတင္ေအာက္ ၾကမ္းၿပင္မွာ မတ္တပ္ရက္ၿပီး ေဆာင္႕ထည္႕ေနတဲ႕ စိုးရေအာင္သည္ ဆက္တိုက္ အၾကိမ္ တရာေက...